THE BEGINNING

Hej där ute!
Jag tänkte börja med att presentera mig, jag heter Lina och är 17 år och går andra året på gymnasiet.
Jag har precis börjat blogga med min fina vän Alice, vi är båda väldigt mode intresserade så vi passade på att starta en blogg tillsammans.
Här kommer vi skriva om våra dagliga outfits, mode insperation, tips om skönhet och hälsa och mycket mer. Jag hoppas att ni kommer tycka om våran blogg och att ni tittar in ofta för att se vad vi har för oss.
Om ni har några frågor eller liknande kan ni nå oss på våran blogg mail [email protected] eller så är det bara till att kommentera.

Hoppas ni får en fortsatt trevlig söndags kväll!

/ Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0